مجموعه ی محصولات ارزان

 

 

 

 

نام كالا
R
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52




تاریخ: دو شنبه 20 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

پرداخت پورسانت تا 60 درصد کل پول محصول

عضو شوید و 50000 ریال هدیه عضویت بگیرید

فروشگاه کالابست در اقدامی بی سابقه اقدام به جذب بازاریاب با پرداخت بیش از 60 درصد پول کل محصول به بازاریاب کرده است که من توصیه می کنم عضو شوید

قابل توجه است که این فروشگاه محصولات متنوع و پر فروشی دارد و با بازاریابی در این فروشگاه شما هم می توانید محصولات متنوعی را در اختیار داشته باشید و هم سود زیادی ببرید.

 




تاریخ: چهار شنبه 24 تير 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

فروشگاه اینترنتی تلفنی کالابست

یک فروشگاه عالی و مطمئن در زمینه فروش انواع سی دی و دی وی دی

حتما دیدن کنید

kalabest.ir

 

شما می توانید از طریق سایت و یا شماره تلفن فروشگاه کالابست(09398128179) بدون اتصال به اینترنت محصول خود را خریداری نمایید.




تاریخ: سه شنبه 24 خرداد 1398برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود رايگان غلط ياب فارسي ویراستیار نگارش ۱.۲

 

دانلود ویراستیار ١ نرم‌افزاری برای نگارش فارسی



غلط‌یاب فارسی «ویراستیار» نرم‌افزاری است توانا برای اصلاح خطاهای املائی، اشتباهات ویرایشی، نشانه‌گذاری و نیز استانداردسازی متون فارسی. این نرم‌افزار توسط «دبیرخانه‌ی شورای عالی اطلاع رسانی» تهیه شده و در قالب یک افزونه (Add in) برای نرم‌افزار مایکروسافت وُرد (Microsoft Word) ارائه می‌گردد. نرم‌افزار «ویراستیار ١ » امکان پشتیبانی از نسخه‌های متفاوت مایکروسافت وُرد و ویندوز را دارا است. ویراستیار توسط «شورای عالی اطلاع‌رسانی» تهیه شده است.


Microsoft Office:
- Microsoft Word 2003
- Microsoft Word 2007
- Microsoft Word 2010
Microsoft Windows:
- Windows XP
- Windows Vista
- Windows 7

قابليتهاي كليدي نرم افزار ویراستیار نگارش ۱.۲:
- اصلاح غلط‌ های املایی
- اصلاح غلط‌ های نشانه‌گذاری
- استاندارد‌سازی متن و نویسه‌ها
- قابلیت تکمیل خودکار کلمه
- مبدّل پیشرفته‌ی عدد
- مبدّل پیشرفته‌ی تقویم
- تبدیل واژه‌های فارسی با حروف انگلیسی (پینگلیش) به واژه‌هایی با حروف فارسی
- امکان تعریف میان‌برهای دلخواه برای قابلیت‌های مختلف ویراستیار
- واژه‌نامه‌ی غنی
- امکان شخصی‌سازی واژه‌نامه
- سرعت و کارایی بالا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و...

قابليتهاي جديد اضافه شده:
- قابلیت به‌روز رسانی خودکار
- ارسال خطا به صورت خودکار
- ویرایش‌گر واژه‌نامه
- بهبود سرعت بارگذاری ویراستیار در هنگام آغاز به‌کار Word
- کاهش حجم برنامه و فایل نصب آن
- تصحیح هوشمندتر پسوندهایی که کلمه‌ی صحیح هستند مانند پسوند «ای»
- اصلاح، تکمیل و افزایش دقت تصریف کلمات و ریشه‌یابی
- بهبود پشتیبانی از کسره‌ی اضافه به صورت «ـه‌ی» یا «ـۀ»

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود کرک جدید آفیس 2010 -آپدیت می 2011

http://up.vatandownload.com/images/owc1uucei26zx18pt5qw.jpg

دانلود کرک آفیس 2010  -برای ورژن های 32 و 64 بیتی
آپدیت May 2011

بعد از انتشار آفیس 2010 کرک های زیادی برای این برنامه منتشر شد ولی اکثر آنها مشکلاتی را برای کاربران به وجود آوره بود و یا در یک بازده زمانی جواب داده است .

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:crack office2010,دانلود کرک,دانلود آفیس,
ارسال توسط علی
دانلود Zan Image Printer v5.0.13 مبدل تمامی فرمت ها به تصاویر
 

 

دانلود Zan Image Printer  مبدل تمامی فرمت ها به تصاویر


در پست های قبلی حتما شما کاربران با پرینتر مجازی آشنا شده اید که به وسیله آن کاربران قادرند تا از تمامی محیط هایی که امکان پرینت دارند خروجی PDF تهیه کنند ؛ این قابلیت بسیار به کار می آید و به راحتی می توان از آن برای تهیه اسناد بهره برد ؛ PDF فرمت بسیار رایج و مفیدی است اما در هر حال به اندازه تصاویر نمی تواند رایج باشد. اگر ما به جای تولید اسناد PDF به وسیله پرینتر مجازی تصاویر را تهیه کنیم کار بسیار ساده تر خواهد بود در عین حال به راحتی هم قابل استفاده است و بدون هیچ نرم افزار خاصی می توان تصاویر را مورد بازبینی قرار داد.
Zan Image Printer نرم افزاری بسیار کارآمد در تبدیل تمامی محیط هایی که امکان چاپ دارند به عکس ها به شمار می رود. خروجی تصاویر به فرمت های دلخواه کاربر نظیر JPG ، PNG یا GIF اولین خصوصیت مهم و کلیدی این ابزار به شمار می رود. کاربر به وسیله دستور چاپ و انتخاب پرینتر مربوط به این نرم افزار می تواند تمامی خروجی را به صورت یک عکس ذخیره کند ؛ کیفیت و تعداد رنگ ها برای بدست آوردن حجم مورد نظر و به طور کلی تمامی تنظیمات مربوط به چاپ در اختیار کاربر است و می تواند به صورت دلخواه آن را تغییر دهد. البته می توان برای تصاویر خروجی Watermark هایی را هم مشخص کرد که جلوی کپی های غیرقانونی هم گرفته شود. نسخه جدید Zan Image Printer امکانات بسیار مناسبی برای کاربران در نظر گرفته است ؛ پیشنهاد ما تجربه این ابزار به تمامی کاربران است.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Zan Image Printer v5.0.13:
- تبدیل تمامی خروجی های چاپ به تصویر
- سازگار با فرمت های مختلف تصاویر برای تعیین خروجی
- تنظیم کیفیت و اندازه صفحه
- امکان قرار دادن Watermark برای جلوگیری از کپی های غیرمجاز
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- امکان ویرایش به صورت بسیار ساده در زمان چاپ
- سازگاری با استانداردهای چاپ
- ارسال مستقیم به ایمیل
- ارسال مستقیم به سرورهای FTP
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
دانلود رايگان مرورگر پر قدرت و بسيار زيبا با Maxthon v3.0.24.1000
 

 

منبع : www.AsanDownload.com

شايد بسياري از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشيد. Maxthon نام جديد و تغيير يافته MYIE2 ميباشد در واقع Maxthon نسل جديدي از مرورگر هاي MyIe بوده كه پس از گذشت يك سال از فعاليتش با نام ديگري ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

قابليتهاي كليدي نرم افزار Maxthon v3.0.24.1000:
- Tabbed Browsing Interface مرور همزمان چند صفحه وب در يك پنجره:
ماکستون از يک رابط جدولی قوی برای مرور اينترنت استفاده می کند توسط اين رابط شما می توانيد بدون شلوغ کردن نوار وظيفهَ ويندوز چند سايت را با هم ودر يک پنجره باز کنيد .دراين حالت مرورکردن آنها آسانتر می شود چرا که اطلاعات مربوط به مقدار فضای بارگذاری شده از سايت در بالای جدول ديده میشود.
-Mouse Gestures حرکات بيانگرموس:
به مرورگر خود توسط موس فرمان بدهيد! با فعال کردن ويژگی حرکات بيانگر موس می توانيد توسط گرفتن يک کليد موس و حرکت دادن آن به يک سو به مرورگر دستور بدهيد.حرکات بيانگر موس انقلابی ديگر در صنعت مرور اينترنت است.بعضی از مردم می گويند که اين کار شبيه به انجام کونگ فو با موس است.
- Super Drag&Drop گرفتن وانداختن ويژه:
ماکستون انقلابی جديد در افزايش سرعت مرور صفحات وب به وجود آورده,به اين ترتيب که شما کافی است يک پيوند را بکشيد وبيندازيد تا در جدولی جديد باز شود, شما می توانيد پيوند را به هر جای صفحه که بخواهيد بيندازِيد همين طور اگر متنی را انتخاب کرده و به هر جای صفحه بيندازيد توسط موتور جستجو گر پيش فرض شما در اينترنت به دنبال آن می گردد.
- Privacy Protection- محافظت ازاطلاعات شخصي شما:
شما می توانيد با چند کليک گذشته ها؛کوکيها وصفحاتی که توسط برنامه ضبط شده اند ؛رمزها و.. را پاک کنيد همين طور می توانيد اينهارا به گونه ای تنظيم کنيد که با آغاز شدن يا بسته شدن ماکستون پاک شده تا اثري از اعمال شما بجاي نماند.
- نوار علاقه مندي ها:
ماکستون يک نوار علاقه منديها را به محيط برنامهَ شمااضافه می کند که توسط آن می توانيد به پوشه پيوندها که در پوشه علاقه منديهای شما قراردارد يا هر پوشه ای که بخواهيد دسترسی داشته باشيد.
- AD Hunter - شکارچی تبليغات آزار دهنده اينترنتي:
صفحات ناگهانی صفحات شناور تصاوير تبليغاتی فلاشهای تبليغاتی....همه وهمه چيزهای آزاردهنده ای هستند اما با شکارچی تبليغات از همهَ آنها راحت شويد.اين برنامه تمامی تبليغات (حتی درون سايت)رامی تواند مسدود کند وشما را از شرشان راحت کند.
- Support Google Bar پشتيباني كامل از نوار ابزار گوگل:
آيا نوار ابزار گوگل را می توانيد بروي مرورگر ديگری جز کاوشگر اينترنت اكسپلورر نصب كنيد؟ جواب خير است, اما برای ماکستون جواب آری است چرا که ماکستون از نوار ابزار گوگل به طور کامل پشتيباني می کند. نوار برنامه های خارجی با ماکستون شما می توانيد با چند کليک ساده برنامه ای از سيستم خودتان را اجرا کنيد وحتی می توانيد آنها را طوری تنظيم کنيد که با ماکستون شروع و اجرا شده و همچنين با ماکستون بسته شوند.
- Skins- تعويض پوسته هاي مروگر:
ماکستون از پوسته های انعطاف پذيری استفاده می کند تا زيباتر به نظر برسد همراه با پوسته ها آيکونها نيز عوض می شود طراحان اين مرورگر بيش از 300پوسته در اين وب سايت قرار داده اند و به كاربران امكان انتخاب و تغيير پوسته مورد نظرشان را به سليقه خود ميدهد.
- پررنگ کنندهَ کليد واژه های پيدا شده توسط نوار جستجوگر:
با استفاده از اين قابليت پس از اتمام عمليات جستجو كليه واژه هاي مربوط به واژه جستجو شده در وب سايت ها بصورت رنگي در آمده و به كاربر در رسيدن به جواب خود كمك بسياري ميكند.
- و...

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
دانلود نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه ي شما با Cryptic Disk Pro v3.0.29.569

 

دانلود نرم افزار حفاظت از اطلاعات محرمانه ي شما با Cryptic Disk Pro


Cryptic Disk Pro برنامه اي است براي حفاظت از اطلاعات محرمانه ي شما به وسيله ي كد كردن آن ها با الگوريتم AES 256-bit است كه تنها با يك كليك ميتوانيد اطلاعات را كد و يا از حالت كد در آوريد. (دسترسي به اطلاعات حفاظت شده بدون وارد كردن رمز عبور امكان پذير نميباشد) اگر هكري به هارد ديسك كامپيوتر شما وارد شد ديگر نميتواند از اطلاعات شما استفاده كند. اين برنامه از قابليت چند كاربره نيز پشتيباني ميكند به صورتي كه هر كاربر براي خود رمز عبوري خواهد داشت و اين رمز ها و كاربر ها به وسيله ي مدير سيستم ( ويندوز )انجام مي شود كه هر كاربر ميتواند به اطلاعات خود دستيابي داشته باشد و كاربري نميتواند از اطلاعات ديگر كاربران بدون دانستن رمز عبور استفاده كند.نرم افزار Cryptic Disk Pro با استفاده از الگورتم های پيچيده و مدرن از جمله AES/Rijndael، Serpent، Twofish، Blowfish, CAST6 به رمز رمز گذاری اطلاعات شما مي پردازد. شما ميتوانيد از اين نرم افزار بدون نياز به نصب بر روي سيستم خود استفاده نماييد. اين برنامه براي حفاظت از هارد ديسك شما درست شده است اما ميتواند با فلش ديسك نيز كار كند و شما ميتوانيد اطلاعات فلش ديسك خود را حفاظت كنيد به طوري كه بدون وارد كردن پسورد هيچ كس نميتواند از اطلاعات شما استفاده كند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cryptic Disk Pro v3.0.29.569:
- رمز گذاری بر روي کارت های حافظه، درایوهای Pen و حافظه هاي USB
- رمز گذاری بر روي پارتیشن های هارد دیسک و حفاظت از اطلاعات شما
- رابطه كاربري بسيار آسان و قابليت استفاده از نرم افزار بدون نصب آن
- استفاده از الگوریتم های مختلف و نوبن براي رمز گذاری بر روي اطلاعات
- حفاظت كامل از اطلاعات شما در برابر كي لاگر ها و هكرها
- قابليت استفاده توسط چند كاربر با رمزگذاري هاي متفاوت به صورت چند كاربره
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود Readiris Corporate v12.0.5702 Middle East تشخیص متن از تصویر

 

دانلود Readiris Corporate Middle East تشخیص متن از تصویر


همه ما به این نکته واقف هستیم که دنیای دیجیتالی نرم افزارها و البته سخت افزارهای رایانه ای چند ساله ای است که پیشرفت فوق العاده ای داشته است. هرروز ده ها دست آورد جدید و نو در سراسر جهان به وسیله شرکت های مختلف ارائه می شود که هریک می تواند کاربران را انجام کارهای روزمره یاری دهد و گاهی هم آنقدر اهمیت پیدا می کند که بشر بدون آن به هیچ وجه نمی تواند کارها را دنبال کند. یکی از تکنولوژی هایی که در این چند ساله بسیار شهرت یافته OCR است. تکنولوژی بسیار مفیدی که به وسیله آن نرم افزارها قادرند متن ها را از درون تصاویر جداکنند یعنی قابلیت تشخیص متن داخل تصاویر را دارند. این قابلیت برای ما کاربران وقتی اهمیت زیادی پیدا می کند که برای مثال ما بخواهیم متن موجود در یک عکس را تایپ کنیم یا این که آن را پس از اسکن به صورت یک کتاب چاپ کنیم اینجاست که اگر این تکنولوژی نبود می بایست زمان زیادی برای تایپ آن متن بلند صرف می شد. ما برای این پست نرم افزاری در نظر گرفته ایم که قابلیت شناسایی متن داخل تصاویر را دارد. Readiris یکی از معروفترین ابزارهای موجود در این زمینه است. نرم افزاری بسیار کارآمد که امروزه در میان کاربران محبوبیت زیادی دارد و به سبب هماهنگی با زبان های مختلف دنیا کاربران آن را به عنوان اولین انتخاب خود مطرح می کنند. در استفاده از این ابزار تنها چیزی که نیاز است عکس با کیفیت 300dpi باشد تا نرم افزار بتواند با تکنولوژی برتر و دقت بسیار بالا متن داخل عکس را شناسایی و به صورت یک سند ذخیره کند. از قابلیت های مهم این ابزار می بایست به دقت بسیار بالا در شناسایی متن ها اشاره کرد که در کمتر نرم افزار می توان این دقت را مشاهده کرد.
نسخه جدید Readiris با قابلیتی بسیار مفید برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است. نسخه خاورمیانه ای که قادر به تشخیص زبان فارسی هم هست ؛ یعنی دیگر نیاز نیست ما متن های موجود در تصاویر را که به زبان فارسی است تایپ کنیم و می توانیم با استفاده از این ابزار آن را به یک متن تبدیل نمائیم. Readiris Corporate Middle East کامل ترین نسخه ای است که فعلا برای ما فارسی زبان ها ارائه شده است ؛ قابلیت هایی مثل ساخت اسناد PDF ، سازگاری با فرمت های مختلف در ورودی ، ساخت اسناد XPS ، اسکن و ارسال مستقیم به صورت ایمیل و ده ها ابزار برای کار برروی تصاویر هم جز قابلیت های جانبی این ابزار محسوب می شوند. این نسخه به صورت کامل به همراه کرک آماده شده تا شما کاربران آن را دانلود کرده و با صرفه جویی در وقت به کارهای خود با تکنولوژی OCR رسیدگی کنید.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Readiris Corporate v12.0.5702 Middle East:
- جداسازی متن از تصاویر با تکنولوژی OCR
- ساخت اسناد PDF
- ساخت اسناد XPS
- ذخیره سازی سند اسکن شده با فرمت دلخواه
- ساخت با کیفیت ترین اسناد با کمترین حجم با تکنولوژی فشرده سازی
- سازگاری با فرمت های مختلف به عنوان ورودی
- شناسایی جدول های موجود در عکس ها
- اسکن عکس و ارسال متن جداشده به صورت مستقیم به ایمیل
- وجود ابزارهای مختلف برای کار برروی تصاویر
- استفاده فوق العاده آسان از نرم افزار
- استفاده همزمان از چند عکس
- سازگار با زبان های مختلف زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

انلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری PC Tools Registry Mechanic v10.0.1.142


 
دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری PC Tools Registry Mechanic v10.0.1.142
اگر شما نیز در هنگام کار با ویندوز با پیغام های خطا مواجه می شوید و یا سرعت رایانه شما به نسبت قبل کاهش یافته است. یکی از بهترین کارهایی که می توانید برای حل این مشکل انجام دهید ، استفاده نرم افزاری چون PC Tools Registry Mechanic است. این نرم افزار رجیستری ویندوز شما را به طور کامل از اطلاعات اضافی و بلا استفاده پاکسازی می کند و همچنین ویندوز شما را از ارورهای بی جهت خالی می کند. اگر اطمینان کافی به نرم افزارهای این چنینی ندارید می توانید قبل از شروع به کار ، با استفاده از امکانی که خود نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد از رجیستری خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت لزوم آن را به حالت اولیه خود بازگردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- پاکسازی کامل رجیستری.
- امکان از بین بردن کامل ارورهای ویندوز و هنگ کردن های مکرر.
- دارای بیش از 60 میلیون کاربر.
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition


 

دانلود مجموعه نرم افزارهای اینترنت CyberX Internet Software Collections 2011 Edition
بدون شک همه کاربران برای استفاده از اینترنت و وبگردی نیاز به نرم افزارهای مخصوص به این امر دارند. کمپانی های مختلف تولید کننده نرم افزار همواره محصولات جدید و نوینی را در این زمینه عرضه می کنند و با تبلیغات بر روی امکانات جدید ، کاربران را برای استفاده از نرم افزار مربوطه ترقیب می کنند. اما تعداد نرم افزارها معمولأ بیشتر از آن است که یک کاربر با امتحان کردن و همه آنها و با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کند ، بنابراین به توجه به تبلیغات بسنده می کند و با توجه به آنها نرم افزار خود را انتخاب می کند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای کامل از بهترین نرم افزارهای مربوط به کاربران اینترنت را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزارها در چند گروه تقسیم بندی شده اند. به طور مثال گروه مرورگرهای وب ، نرم افزارهای پیام رسان و نرم افزارهای مدیریت دانلود. این نرم افزارها در زمینه کاری خود از جمله بهترین نرم افزارهای موجود به حساب می آیند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
لیست برخی نرم افزارهای موجود در این مجموعه:

Browsers
Acoo browser
Firefox
Avant Browser
Flock
Deepnet Explorer
Lunascape
Google Chrome
Opera
Green Browser
Slim Browser
Maxthon
Orca Browser
Comodo Dragon
Sea Monkey
Netscape
Safari
Internet Explorer x86/x64

 
Messengers
Yahoo!
AOL Instant
Messenger Plus Live
Windows Live
ICQ
Palringo
Googel talk
Digsby
Pidgin
Nimbuzz
Skype
aMSN
AIM

 
Download Managers
Internet Download Manager
Orbit Downloader
Download Accelerator
JDownloader
HiDownload
BitTorrent
InstantGet
Free Download Manager
Fresh Download
FlashGet
Conceiva Download
LeechGet
MetaProducts
Saveflash
VideoGet
utorrent
ReGet.Deluxe
YouTube Downloader
Super Mp3, Download

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
دانلود MagicCute Data Recovery 2011.1.0 بازیابی قدرتمند فایل ها
 

 

دانلود MagicCute Data Recovery  بازیابی قدرتمند فایل ها


بازیابی فایل ها از زمانی که نرم افزارهای Recovery ارائه شده اند بسیار آسان شده است ؛ کاربران با خیالی آسوده تر به کار با اطلاعات می پردازند و تا حدود زیادی خیالشان راحت است که در صورت پاک شدن اطلاعات امکان بازیابی آن ها وجود دارد. MagicCute Data Recovery یکی از انواع همین نرم افزارهاست که تا حدود زیادی خیال کاربران را راحت خواهد کرد. نرم افزاری که قادر است تا فایل هایی که به هر نحوی پاک شده اند را بازیابی کند. سه حالت برای بازیابی در این ابزار در نظر گرفته شده است ؛ بازیابی معمولی ، فرمت شده و بازیابی اختصاصی عکس ها که هریک می تواند کاربران را برای رسیدن به هدف خود یاری دهد.
MagicCute Data Recovery هم مانند دیگر نرم افزارهای رایج موجود با تمامی سیستم فایل های مخصوص ویندوز و همچنین انواع حافظه ها سازگاری داشته و با هماهنگی کامل با نسخه های مختلف سیستم عامل کار بازیابی را در سریعترین زمان ممکن انجام دهد. بیش از 2000 فرمت یا File Type برای این ابزار تعریف شده که تقریبا هیچ کاربری نخواهد بود که فایل بازیابی شده اش جز این 2000 فرمت نباشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MagicCute Data Recovery 2011.1.0:
- واسط کاربری جذاب نرم افزار
- پشتیبانی از تمامی سیستم فایل های ویندوز
- پشتیبانی از انواع حافظه ها
- هماهنگی با بیش از 2000 فرمت
- بازیابی فایل های پاک شده به صورت معمولی
- بازیابی دیسک های فرمت شده
- بازیابی عکس ها به صورت اختصاصی
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار در جست و جو
- بازیابی فایل ها با همان نامی که پاک شده اند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 27 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
دانلود افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final
 

 

افزايش و بهينه سازي سرعت اينترنت با نرم افزار CFosSpeed



امروز با پيشرفت دانش بشر هرروز تكنولوژي هاي جديدي وارد بازار رايانه ها مي شوند كه هريك در خدمت بشر بوده و مي توانند به كاربران كمك كنند. دنياي اينترنت و ارتباطات آنلاين هم از اين قاعده مستثنا نبوده و هرروز مي بينيم چيزهاي جديدي ارائه مي شود. Traffic Shaping متدي خاص براي بهينه سازي كانكشن هاي اينترنتي است ؛ كار اين متد و تكنولوژي بسيار روشن است و تنها كاري كه انجام مي دهد Maximum سرعت در در كمترين Ping ها مورد استفاده قرار مي دهد. اين عمل باعث مي شود كه يك كاربر بتواند با نهايت سرعت بسته به پهناي باند موجود در بستري سريعتر نسبت به ديگر ارتباط ها اقدام به گشت و گذار در دنياي گسترده و مجازي اينترنت نمايد. cFosSpeed نام نرم افزاريست كه همين تكنولوژي را در قالب يك نرم افزار به كاربرانش ارائه مي دهد. اين ابزار ساده اما مفيد براي تمامي كاربران با انواع ارتباط هاي اينترنتي و بسترهاي برقرار ارتباط سازگاري داشته و مي تواند از كمترين Ping ها بيشترين پهناي باند را براي يك كاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده cFosSpeed تنها به اينترنت و ارتباط هاي اينترنتي ساده ختم نمي شود بلكه براي اجراي بهتر بازي ها ،‌ ارتباط با موبايل ها و از اين دست مي تواند بسيار مفيد واقع شود. اين ابزار كم حجم كه پنجمين نسخه از آن به تازگي ارائه شده به سادگي قابل نصب و استفاده بوده و همه كاربران مي توانند از قابليت كلي آن كه نهايت سرعت در كمترين ميزان ارتباط است ؛ استفاده كنند. پيشنهاد مي كنيم حتي براي يك بار هم كه شده اين نرم افزار مفيد و ناآشنا را دانلود كرده تا با ارتباطي مطمئن تر به گشت و گذار در اينترنت بپردازيد.


قابليت هاي كليدي نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final:
- بهينه سازي ارتباط هاي اينترنتي
- نهايت سرعت در كمترين Ping ها
- استفاده از متد Traffic Shaping براي بهينه سازي
- سازگار با انواع كانكشن ها
- سازگار با انواع پروتوكل ها
- سازگار با انواع ديوارهاي آتش
- مناسب براي اجراي بهتر بازي ها
- مناسب براي ارتباط هاي P2P يا نظير به نظير
- وجود يك گراف حرفه اي از آخرين تغييرات اينترنت
- سازگار با نسخه هاي مختلف ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...
 

 


 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 26 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000 XP 2003 Vista 7


 

دانلود مجموعه درایورهای مخصوص به هر نسخه از ویندوز DriverPacks for Windows 2000/XP/2003/Vista/7
درایور نرم‌افزاری است که اطلاعات خاصی از چگونگی کنترل و کارکرد و مدیریت قطعات سخت‌افزاری رایانه را در اختیار سیستم‌عامل قرار می‌دهد تا بدینگونه سیستم‌عامل مدیریت بهینه‌ای بر این سخت‌افزارها داشته باشد. در واقع برنامه‌ای که به برنامه‌های دیگر اجازهٔ تعامل با سخت‌افزار را می‌دهد. این کار معمولاً به این شکل انجام می‌شود که برنامه‌های دیگر دستوری در برنامهٔ راه‌انداز را فراخوانی می‌کنند و راه‌انداز پس از ارتباط با قطعهٔ سخت‌افزاری از طریق رابط‌های الکترونیکی (نظیر درگاه‌های برد مادر) نتیجه‌ای را به نرم‌افزار اولیه بر می‌گرداند. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه کامل از درایورهای سخت افزارهای مختلف را برای نسخه های مختلف ویندوز یعنی Windows XP ، 2000 ، Vista و 7 آماده کرده ایم. در این مجموعه آخرین ورژن از هر درایور استفاده شده است. از جمله درایورهایی که می توانید در این مجموعه پیدا کنید می توان به درایور مربوط به کارت گرافیک ، کارت صدا ، پردازنده ، مودم ، کارت شبکه ، وبکم ، کارت TV و بلوتوث اشاره کرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 
دانلود MiniTool Partition Wizard Pro v6.0 مدیریت قدرتمند پارتیشن ها

دانلود MiniTool Partition Wizard Pro مدیریت قدرتمند پارتیشن ها


مدیریت پارتیشن ها در ویندوز کاریست که تنها با استفاده از نرم افزارهای کاربردی امکانپذیر می شود. در ویندوز نمی توان درایوهایی که از قبل پارتیشن بندی شده اند را مورد ویرایش قرار داد و تنها نرم افزارهای کاربردی است که در این زمینه بسیار راهگشا خواهد بود. MiniTool Partition Wizard ابزاریست که به وسیله آن به راحتی کاربر می تواند پارتیشن های را مدیریت کند ؛ حجم دو پارتیشن را یکی کند یا این که آن ها را از حالت داینامیک به حالت ایستا با حجم ثابت تبدیل کند. کار با این نرم افزار به سبب طراحی گرافیکی اش بسیار ساده و آسان است و تنها کمی دقت نیاز است تا مبادا اطلاعات از بین روند.
مخفی کردن یا نمایش دادن پارتیشن های مخفی هم بخش دیگری از قابلیت های کلیدی این نرم افزار را تشکیل می دهد. سرعت بسیار مناسب در عملکردها و حجم مناسب تر نسبت به قابلیت ها دو مورد مهم برای کاربران حرفه ای تلقی می شوند. MiniTool Partition Wizard با انواع استانداردها سازگاری داشته و می تواند علاوه بر نسخه های مختلف ویندوز از پارتیشن های موجود در سیستم عامل لینوکس هم پشتیبانی کند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار MiniTool Partition Wizard Pro v6.0:
- تغییر سایز پارتیشن ها
- تبدیل از حالت داینامیک به حالت ایستا
- پشتیبانی از انواع استانداردها در مورد هارددیسک ها
- عدم نیاز به راه انداری دوباره سیستم برای تغییر پارتیشن ها
- سرعت بسیار مناسب نرم افزار
- ریکاوری پارتیشن های قبلی
- سازگار با پارتیشن های موجود در لینوکس
- پشتیبانی از حالت Raid برای هارددیسک ها
- پشتیبانی همزمان از 32 هارددیسک مجزا
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:- تغییر سایز پارتیشن ها,
ارسال توسط علی
مسنجرهاي معروف در كنار هم با Trillian Astra Pro v5.0.0.32 Final
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


ارتباطات اینترنتی امروزه در سطح بسیار زیادی گسترش یافته و کاربران اینترنت به روش های گوناگون هر روزه این ارتباطات را گسترش می دهند. نرم افزارهای متعددی به منظور گسترش این ارتباطات توسط شرکت های نرم افزاری به بازار عرضه شده اند که در اصطلاح به آن ها Messenger می گویند. نرم افزارها پیام رسان زیادی در بین کاربران جایگاه خود را یافته اند که از معروفترین آن ها می توان به Yahoo messenger , ICQ , Gaim , Trillian , Msn Messenger , ... اشاره کرد. هر کدام از این نرم افزارها با توجه به امکانات و ابزار خود دارای محبوبیت هایی بین کاربران خود می باشند. هر کدام از این نرم افزارها به منظورهای مختلفی تولید شده اند. به عنوان مثال نرم افزار Yahoo Messenger که برنامه ای رایگان می باشد با هدف در اختیار قرار دادن امکانات مختلف سایت بزرگ یاهو و دارای جنبه تبلیغاتی بوده است . شرکت های تولید کننده این نرم افزار هر ساله نگارش های جدیدی از این برنامه ها را عرضه می کنند و در این نگارش ها امکانات جدید و منحصر به فردی را نسبت به امکانات نسخه قبلی ارائه می کنند. Trillian Astra نام یکی از معروفترین نرم افزارهای پیام رسانی می باشد که پس از گذشت چندین سال جایگاه خاص خود را در میان کاربران یافته و معمولا هر سال با ارائه چندین نگارش جدید از نسخه های نرم افزاری اقدام به ارائه خدمات جدیدی به کاربران خود می کند. در این نرم افزار کاربران می توانند از اکانت های کاربری خود در دیگر پیام رسان ها مثل: AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC استفاده كنيد

قابليتهاي كليدي نرم افزار Trillian Astra Pro v5.0.0.32 Final:
- دسترسی به سرویس Yahoo Messenger بدون مشکلات احتمالی که در برنامه مخصوص این سرویس مواجه می شدید
- دسترسی به سرویس های AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger وIRC
- قابلیت گفتگو با دیگر کاربرانی که توسط این نرم افزار و یا دیگر برنامه های پیام رسان در اینترنت می باشند
- همراه شکلک های تمام سرویس ها
- امکان دسترسی به سرویس ها به صورت همزمان
- بدون وجود تبلیغات اضافی
- محيط بسيار زيبا و سرگرم كننده
- بهینه سازی سرعت نرم افزار
- رفع مشکلات نسخه های قبلی این نرم افزار
- قابلیت استفاده از اکانت های دیگر نرم افزارهای پیام رسان
- توانایی ارسال و دریافت فایل از طریق این نرم افزار به دیگر کاربران
- امکان برقراری ارتباطات تصویری به وسیله WebCam
- محيطي بسيار زيبا وجذاب با پوسته هاي متنوع
- پشتيباني از كليه سيستم عامل هاي ويندوز
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی
 

امروز بسیاری از کاربران ایرانی با مشکل آنتی ویروس مواجه هستند و به نظر می رسد این مشکل حل شده است. ضد ویروس شید با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است. قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. این ضد ویروس با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. محیط آن نیز با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. یکی از بزرگترین مزیت‌های استفاده از ضد ویروس شید به‌روزرسانی بدون دردسر آن است.

 


www.SheedAntivirus.com




تاریخ: پنج شنبه 22 ارديبهشت 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار جایگزینی متن در چندین فایل متنی File Find Replace 1.2.0.0

 


 
دانلود نرم افزار جایگزینی متن در چندین فایل متنی File Find Replace 1.2.0.0
حتمأ برای شما نیز تاکنون پیش آمده که بخواهید در یک فایل متنی ، کلمه یا عبارتی را پیدا کنید و آن را با کلمه دیگری جایگزین کنید. در چنین مواقعی می توانید از جستجوگر نرم افزار Notepad استفاده کنید اما اگر بخواهید این کار را با چندین فایل انجام دهید مطمئنأ چنین کاری وقت گیر و خسته کننده خواهد بود. در چنین مواقعی راه حلی مناسب تر مانند استفاده از نرم افزار File Find Replace نیز وجود دارد. با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی کلمات و یا عبارات را در چندین فایل متنی به صورت همزمان تغییر دهید. انجام این کار بدون نیاز به باز کردن فایل ها انجام می شود. کافی است تا فایل های متنی را در نرم افزار اضافه کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- سرعت عمل بالا در یافتن کلمه مورد نظر و جایگزینی.
- عدم محدودیت در تعداد کلمات مورد استفاده.
- پشتیبانی از Drag & Drop
- کاربرد آسان.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 

 




ارسال توسط علی
نرم افزار ساخت گالری عکس تحت وب JAlbum 9.3

JAlbum نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید از عکس های خود آلبوم عکس تهیه کنید . JAlbum به ادعای سازندگانش پرقدرت ترین نرم افزار در انجام این کار است . شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد .از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز سون آوریل Windows 7 Enterprise SP1 Integrated April 2011 x86 x64


 

Win_7_Enterprise_SP1_www.MihanDownload.com.jpgویندوز سون سرویس پک 1 | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | Bootable | کاملآ اورجینال
 
 جدید ترین آپدیت ویندوز سون را که تا ماه آوریل 2011 به صورت کامل آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این نسخه جدید ترین نسخه ویندوز سون است چرا که سرویس پک 1 همراه و به صورت یکپارچه با ویندوز است و به صورت خودکار با ویندوز نصب می شود. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable بوده و هر دو نسخه 32 و 64 بیتی را به صورت جداگانه دارا می باشد. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به دارا بودن آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 12 اشاره نمود. همچنین در هنگام نصب ویندوز نیازی به وارد کردن سریال نیست و میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید.. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز سون است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز سون را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی آوریل Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011 Corporate

Win_XP_Pro_SP3_October_2010_[www.MihanDownload.com].jpg100% تست شده | Bootable | آپدیت کامل تا آوریل 2011 | بدون هیچ گونه دستکاری
 

در پست امروز وب سایت میهن دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اوایل ماه آوریل2011 آپدیت شده است را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز توسط تیم BIE منتشر شده که بهترین و بدون اشکال ترین ویندوزها در اینترنت را منتشر می سازند. همچنین این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست گردیده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. علاوه بر این در ویندوز هیچ گونه دستکاری صورت نگرفته و به صورت کاملآ اورجینال می باشد. ویندوزی که در اختیارتان قرار گرفته Bootable است و علاوه بر این شما می توانید تنظیمات دلخواه خود مانند انتخاب پارتیشن نصب ویندوز ، فرمت پارتیشن مورد نظر و ... را در هنگام نصب ویندوز انجام دهید. از دیگر ویژگی های این ویندوز میتوان به Corporate بودن آن اشاره نمود که نیازی به وارد کردن سریال در هنگام نصب ویندوز و فعال ساز نخواهد داشت. همچنین این ویندوز آخرین نسخه نرم افزارهای Internet Explorer 8.0 و Windows Media Player 11 را نیز داراست و علاوه بر این شما میتوانید بدون غیر فعال شدن ویندوز خود، آنرا از سایت مایکروسافت آپدیت کنید. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود نخستین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اوایل April 2011 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما کاربران گرامی قرار داده است.
برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود ويندوز جديد Microsoft Windows 8 Build 7850


 
| دانلود رایگان جدید ترین ویندوز مایکروسافت Microsoft Windows 8 از لینک مستقیم |
در حدود يکسال پيش يکي از کارمندان شرکت مايکروسافت اطلاعاتي کاملآ محرمانه را در رابطه با پروژه ي جديد مايکروسافت براي ساخت ويندوز جديد خود يعني Windows 8به صورت اشتباه در اينترنت منتشر نمود که پس از انتشار اين خبر مايکروسافت هيچگونه صحبتي در رابطه با صحت و يا دورغي بودن اين موضوع اعلام نکرد. اين سکوت مايکروسافت از همان ابتدا مشخص بود که اين موضوع حقيقت دارد و ويندوز بعدي با نام Window 8 منتشر خواهد شد چرا که اگر اين خبر دروغي بود حتمآ توسط مايکروسافت تکذيب ميگرديد. در طي اين يکسال بسياري از افراد سود جو با دستکاري قسمت هاي مختلف ويندوز 7، ويندوز هايي را با نام ويندوز 8 روانه اينترنت کردند که در بسياري از موارد ويندوز داراي نواقص فني بسيار زيادي بود و حتي نصب هم نمي شد. همچنين بسياري از افراد نيز این ویندوز های دستکاری شده را با قيمت هاي بسيار بالا با نام ويندوز جديد مايکروسافت به فروش مي رساندند. با تحقيقات تيم نرم افزار وب سايت ميهن دانلود متوجه شديم که چند وقتي است صحبت هاي انتشار نسخه آزمايشي اين ويندوز در اينترنت بالا گرفته تا اينکه متوجه شديم بلاخره نسخه ي آزمايشي اين ويندوز تنها براي تست در دسترس کارشناسان قرار گرفت و توسط برخي از گروه هاي هک برای استفاده عموم در اینترنت به اشتراک قرار داده شده است. اين نسخه که با مشخصات Milestone 1 (M1) Build 7850 منتشر شده اولين نسخه آزمايشي ويندوز 8 مي باشد و بسياري از ويژگي هاي ويندوز 7 را داراست. خبرها حاکي است که مايکروسافت قصد دارد نسخه فينال اين ويندوز را در سال 2012 منتشر کند در نتيجه در طي اين يکسال نسخه هاي آزمايشي بسيار زيادي از اين ويندوز منتشر خواهد شد. همچنين در رابطه با ويژگي هاي اين ويندوز میتوان به اضافه شدن امکانات جدید همچون Mobile ARM Processors وSystem-On-a-Chip (SoC)iاشاره نمود. علاوه بر این ظاهر ویندوز نیز دستخوش تغییرات بسیار زیادی بوده است. در حال حاضر تنها نسخه 32 بيتي اين ويندوز در دسترس عموم قرار گرفته و کاربران مي توانند براي تست از آن استفاده کنند.
جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه نماييد ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28

 
 
دانلود نرم افزار آموزش تایپ 10 انگشتی SOLO Typing Tutor 9.0.5.28
بسیاری از کاربران رایانه با وجود اینکه حتی مدت هاست که از این وسیله استفاده می کنند اما طریقه صحیح تایپ کردن را یاد نگرفته اند و به شیوه ای که از ابتدا به آن عادت کرده اند از صفحه کلید استفاده می کنند. حال آنکه همگان بخوبی می دانند که تایپ 10 انگشتی بهترین و سریع ترین مدل تایپ کردن است. اگر شما نیز علاقه مند هستید تا به این روش تایپ کنید ، پیشنهاد ما استفاده از نرم افزار SOLO Typing Tutor است. این نرم افزار به بهترین شکل ممکن شما را به تایپ کردن به این شیوه عادت می دهد. این نرم افزار آموزش کامل و درست تایپ با صفحه کلید زبان انگلیسی QWERTY و Dvorak را در اختیارتان قرار می دهد. خصوصیات این نرم افزار عبارتند از: پشتیبانی از شبکه، مجموعه ای از گزینه های بازخورد، و قرار دادن درس ها بر حسب اولویت یا اهمیت به طور اتوماتیک برای یادگیری بهتر. این برنامه برای کلیه سنین مناسب می باشد و از آن می توان در منزل، مدرسه، دانشگاه و یا محل کار استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

برخی ویژگی های نرم افزار:
- تنها برنامه ای که به شما 5 عادت بسیار موثر تایپ 10 انگشتی را نشان می دهد.
- پشتیبانی از کی برد چند زبانه.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر


 

دانلود نرم افزار مجموعه اشعار پارسی ساغر
نرم افزاری که امروز آماده کرده ایم ، به طور حتم مورد پسند علاقه مندان به شعر و ادب قرار خواهد گرفت. ساغر نام نرم افزاری است که مجموعه ای از اشعار را جمع آوری کرده و در محیطی زیبا در اختیار شما قرار می دهد تا از خواندن آنها نهایت لذت را ببرید. منبع این اشعار از پایگاه داده گنجور رومیزی و اشعار 39 شاعر پارسی در این نرم افزار وجود دارد. امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده نیز بسیار مناسب و کامل بوده و نیاز کاربر را برطرف خواهد نمود. جستجو و برجسته‌سازی، نشانه‌گذاری، شماره‌گذاری ابیات، نمایش شعر تصادفی (فال)، کپی متن و چاپ از جمله امکانات این نرم افزار است. این نرم‌افزار تحت ویندوز، مک و لینوکس اجرا می‌شود و آخرین ورژن آن را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa
 

دانلود ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت با پیاثا Free SMS v1.0.21 Piasa
امکان ارسال پیامک از طریق تلفن ثابت ، امکانی است که به تازگی از سوی شرکت مخابرات ارائه شده است. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این سرویس هستید می توانید از نرم افزار پیاثا استفاده نمایید. این نرم افزار بدون نیاز به اتصال به اینترنت و تنها از طریق خط تلفن ثابت ، شما را قادر می سازد تا با استفاده از رایانه خود به خطوط تلفن ثابت و یا همراه ، پیامک ارسال نمایید. بدین ترتیب دیگر برای ارسال پیامک الزامأ نیازی به استفاده از تلفن همراه نیست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
برخی ویژگی های نرم افزار:
- امكان ارسال پيامك به مشتركين تلفن همراه و يا خط تلفن ثابت را مقدور مي‌سازد.
- امكان ارسال پيامك با استفاده از خط تلفن ثابت و يك دستگاه مودم،‌ بدون نياز به اتصال اينترنت را فراهم مي‌كند.
- يك دفترچه تلفن ساده براي نگهداري شماره تلفن‌هايتان در اختيار شما قرار مي‌دهد.
- امكان ارسال يك پيامك به چندين نفر به طور همزمان را ممكن مي‌سازد.
- امكان دريافت گزارش تحويل پيامك‌هاي ارسال شده (Delivery Report)‌ را بلافاصله پس از ارسال و يا با تأخير بر روي رايانه شخصي‌تان به شما مي‌دهد.
- استفاده از اين نرم‌افزار و ارسال پيامك نياز به ثبت‌نام (registration)‌ و يا دسترسي به اينترنت ندارد. با ارسال اولين پيامك شماره خط تلفن شما به صورت خودكار در سيستم ثبت مي‌شود.
- هزينه‌ ارسال پيامك،‌ به صورت يكپارچه بر روي قبض تلفن ثابت به طور خودكار محاسبه و براي شما ارسال مي‌شود.
- هزينه ارسال هر پيامك با اين نرم‌افزار براساس پالس داخل شهري محاسبه مي‌شود.

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop v1.2.48

 

زیبا سازی دسکتاپ و سازماندهی آیکون ها با نرم افزار XUS Desktop



مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده که از دست دسکتاپ بهم ریخته و نامرتب خود خسته شده و در فکر زیباسازی آن و مرتب نمودنش بوده و برای این کار به نرم افزارها و تم های فراوانی روی آورده اما باز هم نتواسنته اید جلوه ای زیبا به دسکتاپ خود بخشیده و از آن لذت ببرید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به دسکتاپ خود زیبای خاصی بخشیده و با سازماندهی آیکون های آن فضای زیبا و مرتبی را بر روی میز کار خود فراهم نمایید. XUS Desktop که توسط شرکت EdeskSoft ارائه شده است نرم افزار ساده ولی توانمندی است که با سازماندهی آیکون های دسکتاپ شما جلوه و زیبایی خاصی را به دسکتاپ بخشیده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که به آیکون های خود و موارد مورد نیازتان به سرعت دست یابید. اگر شما هم به دنبال جلوه و زیبای خاصی بر روی دسکتاپ خود می گردید ما این نرم افزار جذاب و کم حجم را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می نماییم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار XUS Desktop v1.2.48 :
- استفاده ی بسیار آسان برای سازماندهی آیکون های دسکتاپ
- امکان ایجاد تنظمیات دلخواه متناسب با سلیقه ی کاربر
- ایجاد یک حس متفاوت و شگفت انگیز برای استفاده از کامپیوتر در کاربر
- ایجاد راه حل بسیار مناسب برای حل مشکل فراوانی آیکون ها بر روی دسکتاپ
- دارای حجم بسیار اندک
- دارای قابلیت های و امکانات جذاب و ویژه
- زیباسازی و تمیز نمودن میز کار شما
- سریع ترین راه برای راه اندازی برنامه ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 22 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
حذف نویز و بالا بردن کیفیت آهنگ ها با Sound Normalizer v3.1 Final
 

 

حذف نویز و بالا بردن کیفیت آهنگ ها با Sound Normalizer Final


مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده که آهنگ یا فایل صوتی را دانلود کرده و یا از دوستان خود دریافت کرده اید یا صدای را ضبط کرده که از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و نویز های اضافه و بیهوده ی زیادی را نیز دارا بوده که سبب شده تا شما نتوانید صدای اصلی را به درستی شنیده و در این موارد سعی کرده اید به نحوی این نویز ها و کیفیت پایین را برطرف سازید ولی موفق نشده اید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید کیفیت فایل های صوتی و آهنگ های خود را بهبود بخشیده و خروجی واضح و با کیفیتی را دریافت نمایید. Sound Normalizer نرم افزاری است که توسط کمپانی KanzSoftware ارائه شده و قادر است تا با چک کردن و نرمال سازي لايه هاي صوتی به رفع نويز صداها، طبيعي سازي، افزايش و بهبود کيفيت فایل های صوتی پرداخته و خروجی با کیفیت و مطلوبی را به شما ارائه دهد. این نرم افزار کم حجم و قدرتمند به سبب داشتن امکانات فراوان و عالی همچون امکان تبدیل گروهی فایل ها، پشتیبانی از فرمت های مختلف و هزاران امکانات دیگر به یکی از پر طرفدارترین نرم افزار های ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده که ما نیز این نرم افزار قدرتمند را به شما توصیه کرده و در اختیارتان قرار داده ایم.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Sound Normalizer v3.1 Final :
- استفاده از چندین روش و تست لایه های صوتی برای بهبود کیفیت آن ها
- توانایی بهبود کيفيت صداها و رفع نويز هاي مزاحم
- توانايي تبديل فايل هاي MP3 و Wav به يکديگر
- توانایی تبدیل گروهی فایل های صوتی
- دارای Tag Editor برای ویرایش تگ فایل ها
- دارای پلیر داخلی برای پخش فایل ها در حین انجام عملیات
- دارای گزینه های گسترده ی رمز گذاری
- دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 

دانلود در ادامه مطلب

 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

کرک جدید برای ویندوز محبوب 7 با Windows 7 Loader v2.0.0 by DAZ

 

 

منبع : www.AsanDownload.com


با توجه به این که برای استفاده از تمامی قابلیت های ویندوز 7 نیاز به نصب کرک و انواعی از فایل های Patch بوده تا بتوان از این سیستم عامل برای مدت طولانی استفاده کرد امکان از کار افتادن کرک ها قبلی نیز وجود دارد. به همین دلیل کاربرانی که این سیستم عامل فوق موفق را برگزیده اند می بایست در صورت از کار افتادن کرک ها و از بین رفتن License ها نسخه های جدیدی از کرک ها را دریافت کرده و برای فعالسازی سیستم عامل اقدام کنند.
با توجه به درخواست های مکرر کاربران مبنی بر از بین رفتن License فعالسازی برآن شدیم تا تعدادی از کرک های جدید و تست شده را برای دانلود قرار دهیم ، دقت داشته باشید که هریک از این نرم افزارها به صورت جداگانه در سایت قرار داده شده اند و می توانید پس از دریافت هریک از آن ها ابتدا لایسنس قبلی را Uninstall نموده و سپس کرک جدید را اعمال کنید.

قابليت قعالسازي و پشتيباني از ويندوزهاي:

 

Windows 7 Ultimate
Windows 7 Professional
Windows 7 Home Premium
Windows 7 Home Basic
Windows 7 Starter
Windows Vista Ultimate
Windows Vista Business
Windows Vista Business N
Windows Vista Home Premium
Windows Vista Home Basic
Windows Vista Starter
Windows Server 2008 R2: Enterprise
Windows Server 2008 R2: Standard
Windows Server 2008 R2: Foundation
Windows Server 2008: Enterprise
Windows Server 2008: Standard
Windows Server 2008: Foundation
Windows Small Business Server 2008

 

 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Build 11 Final
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان، قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 11 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...
 

دانلود در ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی
 
جستجو و مشاهده کلیه نقاط کره زمین با Google Earth Plus v6.0.2.2047
 

 

منبع : www.AsanDownload.com


بالاخره پس از مدت ها انتظار نسخه ششم از نرم افزاری که می تواند هم جنبه سرگرمی داشته و هم جنبه آموزشی و مهارتی عرضه گردید. نرم افزاری کارآمد که با به روزرسانی های جدید قادر است تا آخرین تصاویر ماهواره ای از فضا و البته کره زمین را به رایانه های شخصی بیاورد. ششمین نسخه از Google Earth که یکی از شاهکارهای گوگل به شمار می رود به تازگی عرضه گردیده است ؛ ما هم خوشحالیم که جز اولین سایت هایی هستیم که نسخه Plus که کاملترین نسخه از این ابزار به شمار می رود را به صورت کامل و کرک شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم.
Google Earth Plus يکی از برنامه هايی است که به شما اجازه جستجو بر کره زمين را به صورت مجازی می دهد.شما قادر به پيدا کردن کشورها, شهرها ,مدرسه ها و …. در نقاط مختلف جهان و بزرگ کردن نقشه مورد نظر خود می باشيد. علاوه بر آن شما می توانيد عکس يا نقشه دلخواه خود را بر روی کامپيوتر خود قرار داره يا بر روی وب سايت شخصی خود منتشر کنيد.Google Earth Pro ترکيبی از جستجوی گوگل به همراه نقشه های گرفته شده توسط ماهواره ها و نمايش سه بعدی ساختمان ها برای نمايش هر چه بهتر جغرافيای جهان است. شما قادر خواهید بود فقط با Type کردن نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت 3D و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.

قابلیت ها و دانلود در ادامه مطلب:



ادامه مطلب...
تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مدیریت زمان Pro time management 1.0

 


 
دانلود نرم افزار مدیریت زمان Pro time management 1.0
برای انجام برخی امور در رایانه شاید حضور شما به صورت فیزیکی و در زمانی خاص لزومی نداشته باشد و بتوان اینکارها را بصورت زمان بندی شده طبقه بندی کرد تا رایانه به صورت اتوماتیک این کارها را انجام دهد و در عوض وقت شما برای انجام دیگر کارهای روزمره آزاد باشد. ایده ی جالبی است اما کاربرانی که این کار را انجام می دهند تعداد زیادی ندارند. اما اگر نرم افزاری به زبان پارسی اینکار را برای شما انجام دهد شاید بیشتر نظر شما نسبت به امتحان کردن این ایده جلب شود. Pro time management نام نرم افزاری به زبان پارسی است که این امکان را برای شما فراهم می کند. می توانید کلیه امور را در آن برنامه ریزی و زمان بندی کنید تا در زمان مشخص به صورت اتوماتیک انجام شوند. خاموش شدن اتوماتیک رایانه در زمانی خاص ، اسکن توسط آنتی ویروس ، کنترل رایانه در زمان عدم حصور شما و غیره از جمله کارهایی هستند که می توانید به این نرم افزار بسپارید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 فروردين 1390برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00


 
دانلود نرم افزار ساین نرم افزارهای موبایل Pot Sign Tools v1.00
گوشی های دارای سیستم عامل سیمبین را که اکثریت آنها را تولیدات شرکت نوکیا تشکیل می دهند را همه ما به خوبی میشناسیم. نرم افزارها و بازی هایی که برای سیستم عامل سیمبین طراحی می شوند در صورتی که رایگان نباشند و برای استفاده از آنها مستلزم پرداخت هزینه باشیم ، بر روی تلفن همراه ما نصب نخواهند شد مگر اینکه از آنها بصورت ساین شده استفاده کنیم. اما ساین کردن یک فایل بازی و یا نرم افزار با وجود Pot Sign Tools دیگر کار چندان دشواری نیست. با استفاده از این نرم افزار با طی کردن چند مرحله ساده به راحتی می توانید از نرم افزارها و بازی های مختلف بصورت رایگان و ساین شده بر روی گوشی خود استفاده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید  دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 20 فروردين 1390برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 1.6 Build 52

 


 
دانلود نرم افزار افزایش سرعت فایرفاکس SpeedyFox 1.6 Build 52
به طور حتم همه شما مرورگر فایرفاکس را می شناسید که این روزها از آن به عنوان یکی از بهترین مرورگرهای اینترنتی و رقیب جدی اینترنت اکسپلورر کمپانی مایکروسافت یاد می شود. این نرم افزار محصول شرکت موزیلا است و از ابتدای عرضه آن تاکنون با استقبال کاربران موجه شده و همواره رشدی سعودی را داشته است. اما این مرورگر دوست داشتنی پس از مدتی استفاده ، بدلیل تکه تکه شدن پایگاه داده های عمومی ، سرعت اولیه خود را از دست می دهد و به اصطلاح کند می شود. SpeedyFox راه حل این مشکل است. این رم افزار کوچک و کم حجم با دمیدن جان تازه ای در مرورگر شما ، آن را بهینه سازی می کند و سرعت اجرا و پردازش دستورات را تا 3 برابر افزایش می دهد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 
- تقویت سرعت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر.
- عملیات سریع تر با کو کی ها.
- یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس.
- افزایش سرعت نرم افزار در انجام کار.
- و...



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 17 فروردين 1390برچسب:برچسب:,
ارسال توسط علی

M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter 2.5.15 مبدل فایلهای صوتی
نرم افزار چند رسانه ای

Free M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter نام نرم افزاری است رایگان که برای تبدیل فرمت های محبوب صوتی به یکدیگر طراحی شده است . همانطور که می دانید برخی از موزیک پلیرها و همچنین دستگاه های پخش موزیک نظیر گوشی های موبایل از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی نکرده و تنها محدود به گونه های خاصی می باشند . از این رو اگر خواسته باشید تا بتوانید موزیک هایتان را در هر نوع دستگاه یا نرم افزاری پخش کنید می بایست آنها را به فرمت های رایج تبدیل کنید . نرم افزاری که امروز در کمیاب انلاین تهیه کرده ایم همانطور که از نامش بر می آید از فرمت های M4A AAC OGG WAV MP3 پشتیبانی می کند و شما می توانید خروجی های خود را در قالب های گفته شده ذخیره کنید . با امکاناتی که در این برنامه گنجانده شده است توانایی انجام برخی تنظیمات مهم نظیر انتخاب بی ریت خروجی که تاثیر بسیاری در کیفیت نهایی دارد را در اختیار خواهید داشت که در رسیدن شما به نتیجه ای برتر یاری خواهد نمود .

M4A AAC OGG WAV MP3 audio converter که از حجم بسیار پایینی برخوردار است توانایی نصب بر روی ویندوز های ۲۰۰۰ ، اکس پی ، ویستا و سون را داراست .



دانلود با حجم ۳.۹ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلود کده




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

اجرای سریع و روان تر بازی ها با GameHike 1.2.14.2011
نرم افزار کاربردی

GameHike نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید مناسب ترین تظیمات را برای اجرای بی عیب و نقص بازی ها اعمال نمایید . یکی از مهم ترین مشکلاتی که گیمر ها با آن مواجه هستند سرعت پایین در اجرای بعضی بازی هاست که می توانید با استفاده از GameHike تاحد زیادی از این مشکل رهایی یابید . اجرای سریع و محیط کاربری آسان آن و همچنین پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز های مایکروسافت از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار به شمار می آید .



دانلود با حجم ۱.۸ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی
ساختن راهنما برای محصولات نرم افزاری به وسیله Softany WinCHM 4.15
نرم افزار کاربردی

برنامه Softany WinCHM  یکی از نرم افزارهای بسیار کاربردی برای ساخت راهنمای برنامه های دیگر با هر یک از فرمت هایPDF ،Word ،Single HTML ،WebHelp ،CHM است. برای کار با این برنامه به هیچ عنوان به مهارت قبلی و اطلاعات برنامه نویسی احتیاج ندارید. تنها با چند کلیک ساده میتوانید یک متن را به یک راهنمای برنامه با هر یک از فرمت های گفته شده تبدیل کنید. راهنماهایی که با فرمت HTML برای نرم افزارهای تحت ویندوز ساخته می شوند (CHM)، راهنماهای تحت وب در وبسایتها، اسناد با فرمت PDF یا Word با این برنامه قابل ساخت هستند. WinCHM خصوصاً این روزها برای ساخت کتاب های الکترونیکی آنلاین کاربرد زیادی پیدا کرده است.

 



دانلود با حجم ۴.۱ مگابایت

پسورد: www.kamyabonline.com

به نقل از دانلودها




تاریخ: جمعه 29 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

زمان بندی دستورات با نرم افزار Intelligent Shutdown v2.1.6

 

زمان بندی دستورات با نرم افزار Intelligent Shutdown



همه ما برای کارهایمان برنامه ریزی داریم و سعی می کنیم در زمان های خاص کارهای از قبل برنامه ریزی شده را انجام دهیم. برای رایانه ها هم همین مورد صدق می کند ؛ گاهی نیاز است با یک برنامه ریزی و طبق زمانبندی خود سیستم کارها را برعهده گیرد. برای این کار ویندوز ابزارهای مختلفی را تعبیه کرده اما این ابزارها به آن شکل نمی تواند کارآمد باشد ؛ Intelligent Shutdown نرم افزاریست که قادر است طبق زمان بندی تعیین شده توسط کاربر کارهای برنامه ریزی شده را انجام دهد ؛ برای مثال خاموش کردن سیستم طبق زمان بندی تعیین شده که برای بسیاری از کاربران همین کار هم شاید زیاده ساده نباشد اما با این ابزار به راحتی می توان در ساعتی مشخص سیستم را خاموش کرد.
Intelligent Shutdown می تواند کارهای مختلفی انجام دهد ، ریست سیستم ، خاموش کردن ، قفل یوزر ویندوز ، قطع ارتباطات اینترنتی ، اجرای نرم افزارهای کاربردی با انتخاب کاربر ، بستن نرم افزارها و ده ها قابلیت دیگر که در این ابزار گنجانده شده اند. حجم بسیار مناسب و اجرا و استفاده ساده از نرم افزار که برای تمامی کاربران به راحتی قابل انجام است جز دیگر خصوصیاتی هستند که به چشم می خورند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Intelligent Shutdown v2.1.6 :
- حجم مناسب و سهولت در استفاده
- امکان زمان بندی کارها بر اساس انتخاب کاربر
- قابلیت تنظیم دستورات مختلف کاربر
- امکان ریست ، خاموش کردن ، Log Off و ...
- قابلیت اجرای نرم افزارهای مختلف تحت دستور کاربر
- امکان بستن نرم افزارهای مختلف
- قابلیت قطع ارتباطات اینترنتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Windows 7 Codec Pack v2.8.0

 

دانلود جدیدترین کدک های صوتی و تصویری Win7codecs

اجرای فایل های صوتی و تصویری را می توان راحت تر از قبل با نرم افزارهای ساده ای هم امکان پذیر ساخت. برای نمونه در ویندوز 7 با این که کدک های زیادی به صورت معمول در ویندوز گنجانده شده است اما با نرم افزار مثل Win7codecs هم می توان جدیدترین کدک ها را در ویندوز کپی کرده تا آسان تر فایل های صوتی و تصویری را اجرا کرد. این پکیج با ارائه نسخه های جدید ، حیاتی ترین و به روز ترین کدک های صوتی و تصویری را برروی سیستم عامل ویندوز 7 کپی خواهد نمود. به صورت اتوماتیک نسخه های قبلی از هریک از این کدک ها پاک شده و نسخه های جدید فعال خواهند شد. وجود این کدک ها باعث خواهد شد تا برای نمونه نرم افزارهایی مثل Windows Media Player یا Windows Media Player Classic هم می توانند اکثر فرمت های موجود را اجرا کنند و به این ترتیب فضای زیادی از منابع سیستم به واسطه استفاده از چنین نرم افزارهای ساده ای آزادتر خواهد شد. البته Win7codecs نه تنها فرمت هایی برای ویندوز 7 بلکه کدک هایی هم برای نرم افزارهای تحت وب یعنی ویدئوهای آنلاین دارد؛ این پکیج که به صورت رایگان عرضه می گردد حجم نسبتا مناسبی هم دارد که برای اکثر کاربران می تواند جز مفیدترین نرم افزارهایی باشد که همیشه روی سیستم خود نصب می کنند.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows 7 Codec Pack v2.8.0:
- ارائه جدیدترین کدک های صوتی و تصویری
- حذف نسخه های قدیمی به صورت خودکار و جایگزینی نسخه جدید
- ارائه جدیدترین کدک ها برای مرورگرهای تحت وب به منظور اجرای ویدئوهای آنلاین
- سازگار با تمامی پلیرها
- حجم مناسب با توجه به حجم کدک ها و قابلیت ها
- امکان انتخاب کدک ها در هنگام نصب
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v3.6.13

 

Mozilla_Firefox_v3.6.13_www.MihanDownload.com.jpgهمانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود کرک ویندوز سون

 

Microsoft_Windows_7_Activator_www.MihanDownload.com.jpgفعال ساز های Windows 7 Loader و Windows 7 Loader eXtreme Edition آپدیت شدند!
پس از قرار گرفتن نسخه نهایی ویندوز سون در سایت متوجه شدیم که بسیار از افراد به دنبال کرک و فعال سازهای این ویندوز در اینترنت هستند و تا به حال به سایت های بسیار زیادی مراجعه نموده اند که هیچ کدام از آنها فعال ساز معتبری را به این عزیزان ارائه نکرده است در نتیجه تصمیم گرفتیم تا در پست امروز وب سایت میهن دانلود به معرفی جدید ترین فعال ساز های ویندوز 7 بپردازیم. فعال ساز هایی را که در این پست در اختیار شما بازدید کنندگان محترم گرفته است تمامآ تست شده و 100 درصد کار می کنند.
جهت دانلود و طریقه استفاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...
 



ادامه مطلب...
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار مدیریت پروژه ConceptDraw Office Pro 8.0.7.31 Portable


 

ConceptDraw_Office_Pro_8.0.7.31_portable_[www.MihanDownload.com].jpg
برای انجام پروژه های بزرگ از پیش طراحی شده به طبع یکی از نیازهای اساسی ، وجود یک مدیریت جامع و قوی است تا بتواند نتایج را آنالیز و ارزیابی کند ، کیفیت کار ، روند رشد و سرعت اجرای پروژه را محاسبه و ارائه کند. ConceptDraw Office نرم افزاری است که به واقع برای انجام این امور طراحی شده و شما را از ابتدا تا انتهای یک پروژه یاری می کند. این نرم افزار هرآنچه مورد نیاز است را در اختیار شما قرار می دهد تا آنچه در ذهن دارید را به صورت یک برنامه و پروژه دقیق دربیاورید و مراحل را ترسیم کنید. می توانید روند انجام کار را با استفاده از نرم افزار بررسی و آنالیز کنید. می توانید عملیات را سازماندهی و زمان بندی کنید تا طبق یک برنامه خاص و بدون اتلاف وقت ، انرژی و منابع مالی پروژه را به اتمام برسانید. در نوع پروژه نیز محدودیتی وجود ندارد چراکه می توانید در چه در پروژه های ساده و چه در پروژه های پیچیده از آن استفاده کنید. می توانید دورنمایی از آنچه طراحی کرده و بصورت پروژه گردآوری کرده اید را ذخیره و با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید آمار و ارقام را بصورت شماتیک و با استفاده از اشکال هندسی به نمایش دربیاورید تا درک و تحلیل آنها با سهولت بیشتری انجام پذیرد. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:مديريت پروژه,,
ارسال توسط علی

Hello Engines Professional v6.7.5 نرم افزار بهینه سازی رتبه سایت ها در موتورهای جستجو

Hello Engines Professional v6.7.5 نرم افزار بهینه سازی رتبه سایت ها در موتورهای جستجو


امروزه تمامی دارندگان وب سایت ها و وب مسترها در تلاش هستند تا بازدید کننده بیشتری را نسبت به دیگر وب سایت ها برای بازدید از صفحات خود جذب کنند. برای جمع آوری بازدید کننده بیشتر می توان از روش های مختلفی همانند تبلیغات در وب سایت های پربازدید و یا استفاده از روش های بهینه سازی موتورها جستجو استفاده نمود. بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر اینترنتی که به SEO معروف است ( Search Engine Optimization ) به روش هایی گفته می شود که در آن ها بر روی صفحات وب بر روی بسیاری از قسمت ها تمرکز می شود و به گونه ای در صفحات تغییرات انجام می شود در تا در هنگام جستجوی یک عبارت مرتبط با وب سایت کاربر در اینترنت در نتایج جستجو لینک سایت کاربر در رده های بالاتر قرار گیرد.

Acebit Hello Engines Pro نام نرم افزاری قدرتمند می باشد که به وسیله آن کاربران و وب مسترها می توانند صفحات وب خود را با استفاده از روش های استاندارد SEO می توانید در هنگام جستجوهای مختلف مرتبط با وب سایت خود را در صفحات اول نتایج لیست شده قرار دهید. این نرم افزار با بهینه سازی کلمات کلیدی ، کد صفحات وب ، ثبت وب سایت شما در سه موتور جستجوی معروف Yahoo,Google و MSN ، کنترل لینک ها و تست آن ها برای حذف لینک های خراب و ... می تواند رتبه وب سایت شما را در میان موتورهای جستجو افزایش دهد. این نرم افزار محصولی از شرکت AceBIT GmbH می باشد.

برخی از ویژگی های این نرم افزار:
- آنالیز کامل وب سایت شما شامل : یافتن خطاهای موجود در کدهای html ، لینک های از کار افتاده ، خطاهای نقشه سایت و موجود در فایل robots.txt
- قابلیت تصحیح خطاها به صورت محلی و یا بر روی FTP سرور
- شناسایی ویژگی های مهم مانند رتبه محبوبیت لینک ، دید در موتورهای جستجو و غیره
- تجزیه و تحلیل موقعیت وب سایت در موتورهای جستجو نسبت به 10 وب سایت اول برای کلید واژه جستجو شده در موتورهای جستجو
و ... .
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود کامل یک وب سایت به وسیله Web Data Extractor v8.0

دانلود کامل یک وب سایت به وسیله Web Data Extractor v8.0


با این نرم افزار میتوانید تمامی محتویات یک سایت از جمله : عکس ، ایمیل ها ، کلمات کلیدی ، لینک ها و... را به طور کلی از یک سایت دانلود نمایید. اسم این نرم افزار Web Data Extractor می باشد و در زمینه کاری خود یکی از بهترین هاست. این نرم افزار با قدرت تمام به جستجو در سایت هدف پرداخته و تمامی اطلاعات را دانلود و در مسیری که شما گفته داخل هارد دیسک ذخیره می نماید. از نظر سرعت نرم افزار بسیار عالی طراحی شده است و سریعا اطلاعات را پردازش و شروع به ذخیره سازی می نماید. در پایان باید گفت با این نرم افزار تمامی اطلاعات یک سایت را میتوانید به راحتی دانلود کنید. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

پیدا کردن پسورد فایل های Rar با RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393

پیدا کردن پسورد فایل های Rar با RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393


ممکن است بعد از دانلود یا دریافت فایل RAR به این مشکل برخورد کرده باشید که این فایل دارای پسورد بوده و شما نیز پسورد آن را از یاد برده اید و یا نمی دانید . در این مواقع باید یا از فکر ان فایل RAR خارج شوید و یا اینکه به روشی پسورد فایل RAR را پیدا کنید. پی.سی.ول در این مطلب نرم افزاری را معرفی خواهد کرد با استفاده از آن میتوانید پسورد فایل های RAR را پیدا کنید و به قول معروف قفل را بشکنید! این نرم افزار را از شرکت Password Recovery Magic Studio Ltd معرفی خواهیم کرد.
RAR Password Recovery Magic نام این نرم افزار قدرتمند برای بازیابی و پیدا کردن پسورد فایل های RAR می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند برای پیدا کردن پسورد فایل هایی rar می باشد که کاربر پسورد را فراموش کرده و یا نمی داند. این نرم افزار حرفه ای از تکنیک های پیشرفته ای برای بازیابی پسورد استفاده می کند. دو نوع حمله برای یافتن پسورد ها در این نرم افزار به کار می رود brute-force و dictionary-based این حملات هستند. از نظر کاربردی نرم افزار بسیار آسان می باشد. به طوری که فقط 5 مرحله وجود خواهد داشت که به این ترتیب هرکاربری این توانایی را دارد به راحتی هرچه تمام تر پسورد فایل های rar را پیدا کند. امیدواریم از این نرم افزار که پی.سی.ول معرفی کرد لذت برده باشید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RAR Password Recovery Magic 6.1.1.393 :

- بازیابی پسورد فایل های rar به راحتی
- استفاده از حمله قدرتمند brute-force برای بازیابی پسورد
- امکان انتخاب نوع پسورد که عدد است ، حروف است و...
- محیط کاربری ساده و کاربرپسند
- اجرای تمام مراحل بازیابی در تنها 5 مرحله
- پیدا کردن سرعت پسوردها
- سازگاری با ویندوزهای مختلف از جمله ویندوز 7
- و... 
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

پاک کردن و ایجاد تغییرات در فایل ها و فولدرهای قفل شده با Unlocker 1.9.0

پاک کردن و ایجاد تغییرات در فایل ها و فولدرهای قفل شده با Unlocker 1.9.0


احتمالا تا به حال با موارد زیادی برخورد کرده اید که یک فایل یا فولدر در ویندوز به هر دلیل حذف نمی شود. برای رفع این مشکل و حذف کامل و پیشرفته این فایلها و فولدرها نرم افزار Unlocker 1.9.0 را به شما توصیه می کنيم.

اگر با این پیغامها در هنگام حذف یک فایل مواجه می شوید:

The source or destination file may be in use
There has been a sharing violation
Cannot delete file: Access is denied
The file is in use by another program or user
Make sure the disk is not full or write-protected and that the file is not currently in use

از این برنامه استفاده کنید.

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- قابلیت حذف پوشه و فایل ها در صورتی که حذف نمی شوند.
- قابلیت تغییر نام پوشه و فایل ها در صورتی که نام آنها تغییر نمی کند.
- اضافه شدن آیکون برنامه در لیست کلیک راست موس.
- پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله زبان فارسی.
- اجرای خودکار برنامه در هنگام لوگین ویندوز.
- سازگار با ويندوز هاي مختلف.
- داشتن حجم مناسب.
- کاربرد آسان.
- و ...
 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود Professional Recover-Center v1.4 نرم افزاری برای بازیابی

 

دانلود Professional Recover-Center نرم افزاری برای بازیابی


ابزارهای مختلفی در زمینه بازیابی فایل های پاک شده وجود دارند اما هریک از آن ها همیشه نمی توانند مورد اعتماد باشند و گاهی لازم است از چند نرم افزار برای یافتن یک فایل استفاده شود به همین دلیل هم هست که سعی ما برای این بوده تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه را معرفی کنیم و حالا در ادامه همین هدف نرم افزاری به نام Professional Recover-Center را پیشنهاد می دهیم. نرم افزار ساده و سبک که قادر است تا فایل های پاک شده به صورت معمول از روی هارددیسک و دیگر حافظه ها را بازیابی کند ، البته نه فقط فایل های حذف شده به صورت معمول بلکه درایوهایی که به صورت کامل فرمت هم شده باشند امکان بازیابی اطلاعاتشان به واسطه استفاده از این ابزار وجود دارد.
فرقی ندارد فایل هایی که پاک شده اند چه فرمتی داشته باشند چرا که این ابزار با سرعتی بسیار مناسب بخش های مختلف پارتیشن ها را اسکن و هر فایلی که پاک شده باشد را بازیابی می کند. سازگاری با انواع سیستم فایل ها از FAT 12 گرفته تا NTFS خیال کاربران را از این بابت هم راحت خواهد کرد. سرعت بسیار مناسب در اسکن حافظه های مختلف ، واسط کاربری ساده اما جذاب نرم افزار ، بازیابی با همان نام پاک شده و پشتیبانی از استاندارد Unicode و قابلیت های متعدد دیگر که در نسخه ی جدید نرم افزار Professional Recover-Center قابل استفاده خواهد بود.

 


قابلیت های کلیدی نرم افزار Professional Recover-Center v1.4 :
- واسط کاربری ساده اما جذاب
- بازیابی فایل های پاک شده به هر دلیلی
- بازیابی فایل های پاک شده پس از فرمت
- بازگردانی اطلاعات پس از Crash شدن هارددیسک
- سرعت بالا در اسکن
- سازگاری با تقریبا تمامی فرمت ها
- هماهنگی با انواع سیستم فایل ها
- سازگاری با انواع حافظه ها از جمله حافظه های فلش و ...
- بازیابی فایل ها با همان نام ابتدایی و پشتیبانی از Unicode
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

قدرتمندترين نرم افزار دانلود Internet Download Manager v6.05 Build 2

 

منبع : www.AsanDownload.com


گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 2 :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع نماييد و سپس اقدام به نصب نرم افزار كنيد. لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتويات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار كپي نماييد و سپس فايل Patch.exe را اجرا كرده و بر روي گزينه Patch کليک کنيد تا نرم افزار شما به صورت كامل كرك شود. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.
- همچنین می توانید فایل Patch2.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا برروی Patch Server Check کلیک کنید ؛ سپس نرم افزار را اجرا کرده و سریال نامبر موجود را با نام ، نام خانوادگی و ایمیل دلخواه وارد نرم افزار کرده و اقدام به کرک کردن نمائید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

مدیریت كامل گوشی هاي نوکیا Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757

 

مدیریت كامل گوشی هاي نوکیا Nokia Ovi Suite



برنامه Nokia Ovi Suite نوکیا به شما این امکان می دهدتا به آسانی به محتوای موبایلتان دسترسی پیدا کنید. شما می توانید فایلهایتان را منتقل کنید و اطلاعاتتان را به سادگی بین موبایل و کامپیوترتان جابجا نمایید.، و تجربه جدیدی برای مسیر دهی عکسهایتان، ویدئوها و موزیک هایتان داشته باشید. و بیشتر از آن اینکه : شما می توانید به سرعت و با امنیت عسکهایتان را با سرویس ovi به اشتراک بگذارید.با استفاده از اين نرم افزار شما مي توانيد برای انتقال مولتی مدیا و محتویات تقویم، اشتراک گذاری عکسها، و به روز نگهداری میدیا های مهم، ورود و خروج فایلها از دستگاه و مدیریت و مسیردهی و بازیابی فایلهایتان و اطلاعات بصورت مهیج و سرگرم کننده، استفاده کنید. پنل اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا فایلتان را بصورت پیش نمایش، در حالت برچسب دار و فیلتر شده ببینید و این اطلاعات را نیز بر روی دستگاه هم ببینید. مسیریاب، امکان سرویس ها و برنامه های کاربردی و انتقال محتویات بین دستگاه نوکیا و کامپیوتر، به خوبی آپلود فایل از گالری جهت به اشتراک گذاشتن روی OVI، می دهد.

خصوصيات نرم افزار Nokia Ovi Suite v3.1.975.40757:
- انتقال فايلها بين گوشي نوكيا و كامپيوتر
- به اشتراك گذاشتن عكسها با دوستان
- به روز نگه داشتن فايلهاي مهم
- وارد كردن فايلها با سرعت و به آساني
- مديريت و مسيردهي فايلها با سرعت بيشتر از گذشته

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 26 بهمن 1389برچسب:,
ارسال توسط علی

دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری Registry Help Pro 1.76

 

 
Registry.Help.Pro.1.76_[www.MihanDownload.com].jpg
رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:نرم افزار,,
ارسال توسط علی

پلاگینی فوق العاده حرفه ای برای عکاسان OnOne PhotoTools Professional v2.6.1

 

OnOne_PhotoTools_v2.6.1.jpgنام پلاگین : OnOne PhotoTools Professional
نسخه : v2.6.1
سال : 2011
سازگاری با : ویندوز 2000/ 7/Vista/ XP
زبان : انگلیسی
فعال سازی : با استفاده از سریال نامبر

میتوان به جرات گفت هیچ کس پیدا نمیشود که اسم نرم افزار فتوشاپ رو نشنیده باشد و یا حداقل یکبار این نرم افزار را روی سیستم خود نصب نکرده باشد.نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار گرافیکی کامل بوده و با پلاگین های که برای این نرم افزار ارائه میشود کاملا تر و وسیع تر میشود.شما عزیزان با نصب این پلاگین ها قادر خواهید بود در مدت زمان اندک و بدون صرف وقت یکسری تنظیمات حرفه ای از پیش تعریف شده را بر روی عکس اعمال کنید.امروز قصد داریم شرکت بزرگ OnOne رو به شما معرفی کنیم.این شرکت در زمینه تولید پلاگین فعالیت کرده و بدون شک تا به الان بسیار موفق بوده است.گفتی است این شرکت توانسته با طراحی پلاگین های منحصر به فرد خود برای  Adobe Photoshop و Adobe Lightroom  و Apple      Apertureجایزه های نفیسی رو کسب کند.در این پست قصد داریم بهترین و کاملترین پلاگینی که از طرف این شرکت ارائه شده به شما معرفی کنیم.نام این پلاگین حرفه ای OnOne PhotoTools Professional است.این پلاگین بسیار قدرتمند بوده که کاربران میتوانند بصورت حرفه ای عکساشون رو ویرایش کنند.این پلاگین از واسط کاربری مجزایی برخوردار بوده و افکت های جالبی و کار آمدی را برای ویرایش تصاویردر اختیار شما قرار میدهد.شما میتوانید در کمترین زمان تصاویر خود را با هزاران افکتی که در این پلاگین گنجانده شده ، ویرایش کنید و به چیزی که مورد نظرتون هست دست یابید.اگر شما عکاس هستید و به دنبال یک پلاگین کامل برای ویرایش عکس هاتون میگردید ما این پلاگین قدرتمند رو به شما پیشنهاد میکنیم.شما برای نصب این پلاگین حداقل باید نسخه CS2 را نصب کنید.در این نسخه به بهبود عملکرد این پلاگین پرداخته شده و نقص های را که در نسخه های قبلی وجود داشته رفع کرده اند.شما میتوانید باز زدن چند تا کلید و با یکم سلیقه به خرج دادن تصاویر فوق العاده زیبا را خلق کنید و ازش نهایت لذت را ببرید.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:افزونه های فتوشاپ,,
ارسال توسط علی

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 3134
بازدید کل : 701157
تعداد مطالب : 157
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1